Garantii

 

Hoolduspartnerid

 

ELECTROLUX EESTI - Garantii/klienditeenindus

Pretensioonide esitamise tingimused kodumasinatele.

Kõikidele Electrolux Eesti AS poolt Eesti Vabariiki imporditud ja müüdud kodumasinatele saab esitada pretensioone 24 kuu jooksul käesolevas dokumendis toodud tingimustel ja korras.

Aeg algab kodumasina üleandmisest tarbijale (edaspidi nimetatud ka "ostja"), kusjuures eeldatakse, et üleandmise ajaks on originaalmüügidokumendilt nähtuv ostukuupäev.

Käesolevad pretensiooni esitamise tingimused ei piira ega takista ostjat mingilgi viisil selliste Eesti Vabariigi seadustest tulenevate õiguste kasutamisel, milliste kasutamise välistamine või piiramine poolte kokkuleppega ei ole lubatud.

Pretensioon hõlmab tootes ilmnevate toote konstruktsiooni-, valmistamise-, ja toorainedefektide kõrvaldamist Electrolux Eesti AS poolt volitatud hooldustöökojas, tagamaks toote sihtotstarbelise kasutamise võimalikkuse. Pretensiooni alla ei kuulu toote kasutamise õpetamine, reguleerimine, hooldus, puhastus, kaubandusliku väljanägemise taastamine ega sellisete vigade kõrvaldamine, mida on põhjustanud kasutamisjuhiste väär käsitlus. Pretensiooni saab esitada ainult nendele toodetele, mida on kasutatud sihtotstarbeliselt ja vastavalt toote kasutusjuhendile. Pretensiooni saab esitada üksnes tarbija koduses tarbimises kasutatavatele kodumasinatele toote garantiikaardi või originaalmüügidokumendi esitamisel.

Toote osas, mida ostja soovib kasutada mittesihtotstarbeliselt või intensiivsemalt kui tootja poolt ette nähtud (sh. majandus- või kutsetegevuse raames omandatud toote osas), käesolevad tingimused ei kehti ning neile kohaldatakse ostja ja Electrolux Eesti AS müügiosakonna vahel sõlmitud lepingust tulenevaid tingimusi. Majandus- ja kutsetegevuses tegutsevale ostja saab pretensiooni esitada müügilepingus toodud tingimustel alates arve-saatelehe väljastamisest.

Pretensiooni alla ei kuulu tootes või selle detailides ilmnenud puudused ja defektid (sh. purunemised), mis on tekkinud alljärgnevatel põhjustel:

• transpordikahjustustest, mis on tekkinud peale toote üleandmist ostjale;

• toote hoolimatust või mittesihipärasest hoidmisest või kasutamisest või ülekoormamisest;

• toote ebaõigest kasutamisest, hooldamisest, paigaldamisest või ühendamisest, sh. voolu, või veevõrku ühendamisel, ning toote kasutamisel, hooldamisel, paigaldamisel või ühendamisel kasutusjuhendis esitatud instruktsioonide ja ohutusnõuete

järgimata jätmisest;

• toote konstruktsioonide muutmisest, mis kahjustavad tootele tootja poolt antud omadusi;

• maaletoojast sõltumatutel põhjustel, sealhulgas pingemuutused vooluvõrgus, lühised (sh. putukatest põhjustatud), nõuetele mittevastavad pikendusjuhtmed, küttegaasi keemilise koostise muutumine, õnnetusjuhtumid, äike, vesi, tulekahju,

vee kvaliteet, katlakivi ning muud välised mõjurid;

• toote kasutamisest lisavarustusega, mis ei ole ettenähtud ja ei sobi tootega;

• kui toodet on remontinud selleks mittevolitatud isik;

• integreeritaval tehnikal puudulikust ventilatsioonist mööbli sees;

• ostja süülisest tegevusest.

Samuti ei kuulu pretensiooni alla toote regulaarsest kasutamisest tulenevate detailide normaalne kulumine, nt. tolmukotid, harjad, lambid, kaitsmed, klaas-, portselan-, tekstiil- ja paberosad ning

käsitsi liigutatavad plastmassosad (nupud, kangid) ega toote sihtotstarbelise kasutamise seisukohast ebaolulised vead (kriimustused jms.).

Vea ilmnemisel ülalmainitud aja jooksul kohustub tarbija sellest garantiiandjale teatama mõistliku aja jooksul veast teada saamisest arvates. Võimaluse korral kohustub tarbija viga ja selle oletatavaid tekkepõhjusi piisavalt täpselt kirjeldama.

Lisaks eeltoodule kohustub ostja teatama toote mudeli, ostukuupäeva ja koha, toote numbri ja seeria numbri (nagu nähtub toote etiketilt) ning esitama originaalmüügidokumendi või garantiikaardi.

Kõik pretensioonid esitatakse otse Electrolux Eesti AS poolt volitatud hooldustöökojale. Pretensioone lahendavad üksnes Electrolux Eesti AS poolt volitatud hooldustöökojad. Pretensiooni alla kuuluv viga parandatakse mõistliku aja jooksul sellest teada saamisest arvates. Ostjal on õigus vea ilmnemisel nõuda toote remondi asemel selle asendamist või lepingust taganeda ja nõuda toote tagasivõtmist ja ostuhinna tagastamist üksnes juhul, kui tegemist on suure ulatusega veaga, mille puhul parandamine ei annaks soovitud tulemust või kui remonti ei teostata korduvalt nõuetekohaselt. Maaletoojal on õigus keelduda toote asendamisest ja tagastamisest, kui asendamine või tagastamine põhjustab maaletoojale võrreldes toote parandamisega ebamõistlikke kulusid või põhjendamatuid ebamugavusi.

Pretensiooni kõrvaldamine on ostjale tasuta eeldusel, et vigased varuosad ja sõlmed, mis asendatakse uutega, kuuluvad garantiiandjale.

Õigustatud pretensiooni alla kuuluvate puuduste kõrvaldamiseks tarvilik suuregabariidiliste ja raskete toodete transport hooldustöökotta või hooldaja sõit koha peale toimub maaletooja vahenditega ning on ostjale tasuta. Õigustatud pretensiooni alla mittekuuluvate puuduste korral kannab toodete transpordikulud hooldustöökotta või hooldaja sõidukulud koha peale ostja.

Kui käesolevate tingimuste tõlgendamisel tekib eriarvamusi ostja ja volitatud töökoja vahel, lahendab vaidluse Electrolux Eesti AS hoolduse spetsialist.

Electrolux Eesti AS volitatud teenindajad:

Tallinn, Harjumaa

- Abimees Grupp OÜ, Spordi 7, 11415, Tallinn. Tel. 6006996, e-mail: info@abimees.ee

- Sevi Kodukaubad OÜ, Pallasti 16, Tallinn. Tel. 6366525, e-mail: info@sevi.ee

Pärnumaa

- Centralservice OÜ, Riia mnt 74, 80020, Pärnu. Tel. 4427231, e-mail: parnu@simson.ee

- Kent & Ko OÜ, Riia mnt. 121, 80020, Pärnu. Tel. 4432552, e-mail: kentkodumasinad@hot.ee

Järvamaa

- Oolberg ja Ko OÜ, Vainu 9, 72712 Paide. Tel. 3850010, e-mail: oolberg.kodumasinad@gmail.com

Lääne-Virumaa

- Nirgi Kodumasinad OÜ, Posti 13, 44310, Rakvere. Tel. 3240515, 5175742, e-mail: nirgi.rakvere@gmail.com

Ida-Virumaa,

- Sipelgas Maurinte OÜ. Tallinna mnt. 6a -19, 20304, Narva. Tel. 3560708, 56486164, e-mail: sipelgas.eesti@gmail.com

- Limestra Profservis OÜ, Künka, Kuremäe küla. Tel. 56624492, e-mail: hoolduslux.johvi@gmail.com

Viljandimaa

- Aaberi Kodumasinad OÜ, Raua tn 3, 71020, Viljandi. Tel. 4333802, e-mail: aarep@matti.ee

Tartumaa

- Arwest OÜ, Ringtee 75, 50501, Tartu. Tel. 7344299, 7344337, e-mail: arwest@arwest.ee

- Tavatronic OÜ, Rahu 3/1, 50107, Tartu Tel. 7349123, e-mail: info@tavatronic.ee

Läänemaa

- Teco Km OÜ, Aia 2C-6, Haapsalu. Tel. 4756900, 53531212, mait@saba.ee

 Saaremaa

- Tedre Kodumasinad OÜ, Pikk 1b, 93813, Kuressaare. Tel. 4555978, 5087912, e-mail: tedrekodumasinad@gmail.com

Võrumaa, Põlvamaa

- Frigotec OÜ, F.R. Kreutzwaldi 58a, 65610, Võru. Tel. 7823181, e-mail: pood@tarwe.ee

 Hoolduskeskused