Fikseeritud hinnaga remont

Fikseeritud hinnaga remont

Kuidas teenus töötab?

Kui Teie Electroluxi seadmel on defekt, garantii on lõppenud ja seade ei ole vanem kui 10 aastat, siis saate tellida sellele Fikseeritud hinnaga remondi.

Tellige Electroluxi kodumasinate fikseeritud hinnaga remonditeenus, mille puhul lisatasusid ja -kulusid kartma ei pea. Hind sisaldab tehniku külastust ja seadme remonti, kasutades originaalvaruosi.

  • 180,00 €  Nõudepesumasinad, pliidid, ahjud, mikrolaineahjud
  • 190,00 € Pesumasinad, kuivatid, pesumasin-kuivatid
  • 234,90 € Pliidiplaadid, õhupuhastid

Teenus on saadaval Tallinnas, Tartus, Pärnus, Rakveres ja Narvas.

Miks valida see teenus?

Kui tavateenuse puhul võetakse hind vastavalt remondi keerukusele, hooldustehniku ​​külastuste arvule ja kasutatud varuosadele, siis Fikseeritud hinnaga remondi puhul on üks fikseeritud hind ilma lisakuludeta.

Mida teenus sisaldab:
  • Tehniku ​​visiit
  • Vea diagnostika
  • Vajadusel seadme transportimine hooldusesse ja tagasi
  • Seadme remont

NB! Vahetatud varuosadele ja teostatud tööle kehtib 2 aastane pretensioonide esitamise aeg.

Miks valida just Fikseeritud hinnaga remont:

  • Lihtne tellimuse vormistamine
  • Professionaalne hindamine ja remont volitatud teeninduskeskuse poolt.
  • Originaalvaruosade kasutamine.

NB! Teenus on saadaval ainult eraisikutele.

Erijuhtumid

Kui tehnik avastab visiidi käigus lahknevusi teatatud remondiga, siis peetakse kinni tehniku väljasõidu tasu makstud summast 30% (koos käibemaksuga). Tutvuge teenuse "Fikseeritud hinnaga remont" osutamisel kehtivate teenuselepingute üldtingimustega.

Kuidas tellida?

Teenust saate tellida mitmel viisil:

  • Helistades meie klienditeeninduse telefonil +3726650030
  • Saates e-kirja info.eesti@electrolux.com ja kirjutades teemareale "Tellimus – fikseeritud hinnaga remont". Lisage e-kirja oma kontaktandmed, seadme number (PNC) ja mudeli- ning seerianumber.
  • Täites  online tellimuse vormi - SIIN.

Kinnitame teie remonditaotluse ja saadame makselingi teenuse eest tasumiseks veebis.

Pärast makse laekumist edastame teie taotluse piirkondlikule volitatud teeninduskeskusele, kes võtab teiega ühendust ja lepib kokku tehniku külastuse aja.