Elage tervislikult

Lihtne, maitsev ja tervislik

Tervislik toitumine on üks olulisemaid harjumusi oma tervise parandamiseks ja kaitsmiseks. Meie usume, et see peaks olema lihtne ja nauditav ning et te peaksite end seejuures võimalikult hästi tundma. Sööge tasakaalustatult, vältige töödeldud toitusid ja nautige oma valikuid.


Värskelt pressitud mahl

Võrreldes poemahladega on värskelt pressitud puu- ja juurviljamahlad rikkalikud vitamiinide, mineraalide ja antioksüdantide allikad. Värske mahla joomine aitab tekitada tervisliku toitumise harjumust, eriti nendel, kes muidu puu- ja juurvilju ei söö. See on nii suurepärane algus päevale kui ka lihtsalt maitsev ja toitainerikas vahepala toidu suhtes valivatele lastele.

Powertilt lauablender

Tänu kannu ja lõiketerade uuenduslikule kaldele naudite PowerTilt lauablenderiga suurepärast tulemust. Iga kord.


Pähklivõi – maitsev ja toitev

Pähklivõi on imemaitsev ja rikkalik ning suurepärane valguallikas. See aitab kaasa veresuhkru taseme hoidmisele, annab energiat ja tekitab täiskõhutunde. Miks piirduda ainult maapähklivõiga? Proovige ka mandlivõid, India pähkli võid või olge veelgi loomingulisem ja valmistage erinevate pähklivõide segu. Soovi korral võite pähklivõile lisada vürtse, näiteks kaneeli. Kasutage võid leivakattena, koos puu- ja juurviljadega või nautige niisama.

Powertilt lauablender

Blenderi eriline kalle hoiab koostisained segamise ajal jahedad – see on oluline omadus näiteks pähklite purustamisel, kuna pähklid sisaldavad kuumuse suhtes tundlikke õlisid.


Kausismuuti

Kausismuuti on täpselt see - kausis olev smuuti. Mõelge välja endale meelepärane smuutikooslus, blenderdage koostisosad ja lisage rohkelt oma lemmikuid marju, puuviljatükke, helbeid ja pähkleid. Kausismuuti on toitvam kui tavaline smuuti ning sobib suurepäraselt värskendavaks hommikusöögiks.

Vaadake meie Mastepiece blenderit

Auruga säilitate toitained

Juurviljad on olulised vitamiinide ja mineraalide allikad, kuid see, kui paljud nendest väärtuslikest toitainetest teie taldrikule jõuavad, sõltub valmistusviisist. Rusikareegel on see, et toitainete säilimiseks tuleks valmistamisaeg, temperatuur ja veekogus minimaalsel tasemel hoida. Just seetõttu on aurutamine üks parimaid juurviljade valmistamise viise. Samuti säilib aurutamisel värvus - teie juurviljad pole mitte ainult maitsvad, vaid pakuvad ka silmailu!

Auruahjud

Kasutage auruküpsetusmeetodit, et säilitada toidu maitsed, välimus ja toitained.