Ela tervislikult

Lihtne, maitsev ja tervislik

Söömine on üks olulisemaid asju, kuidas me oma tervist parandada ja kaitsta saame. Meie arvame, et tervislik toitumine peaks olema lihtne ja nauditav – et tunneksite end seejuures hästi. Sööge tasakaalustatult, vältides töödeldud koostisaineid ja valmistades oma toidud ise.


Värskelt pressitud mahl

Võrreldes poemahladega on värskelt pressitud puu- ja juurviljamahl rikkalik vitamiinide, mineraalide ja antioksüdantide allikas. Sellise mahla tarvitamine aitab sisse viia tervisliku toitumise harjumusi, eriti neil, kes muidu puu- ja juurvilju ei söö. See on parim hommiku algus või ka lihtsalt maitsev ja kasulik vahepala toidu suhtes valivatele lastele.

Powertilt-lauablender

Tänu kannu ja lõiketerade innovatiivsele kaldele saate Powertilt-lauablenderiga nautida kõige paremaid tulemusi.


Pähklivõi – maitsev ja toitev

Pähklivõi on toitev ning suurepärane valguallikas. See aitab kaasa veresuhkru taseme hoidmisele, annab teile rohkelt energiat ja teeb muude toiduahvatluste suhtes vastupidavamaks. Proovige ka mandlivõid või kašupähklivõid või olge veelgi loomingulisem ja valmistage erinevate pähklivõide segu. Soovi korral võite pähklivõile lisada ka vürtse, näiteks kaneeli. Kasutage leivakattena, koos puu- või juurviljadega või lihtsalt niisama.

Powertilt-lauablender

Blenderi eriline kalle hoiab koostisained segamise ajal jahedad – tähtis omadus näiteks pähklite purustamisel, mis sisaldavad kuumuse suhtes tundlikke õlisid.


Kausi-supersmuutid

Kausi-supersmuutid on justnimelt kausis olevad smuutid. Mõelge välja mõni meelepärane smuutikooslus, blenderdage segamini ja riputage üle puuviljatükikeste, marjade, helveste või pähklitega. Kausismuuti on mitmekülgsem kui tavaline smuuti, lisaks on see väga maitsev ja toitev hommikusöök.
Kuva masterpiece blender

Auruga säilitate toitained

Juurviljad on olulised vitamiinide ja mineraalide allikad, kuid see, kuidas ja kas kõik need väärtuslikud toitained ka taldrikule jõuavad, sõltub siiski valmistamisviisist. Rusikareegel on, et toitainete säilitamise seisukohast tuleks valmistamisaeg, temperatuur ja lisatava vedeliku hulk hoida võimalikult minimaalsel tasemel. Just seetõttu on paljude juurviljade puhul aurutamine üks parimaid valmistusviise. Boonuseks võib pidada ka seda, et aurutamine hoiab alles juurviljade naturaalse välimuse.

CombiSteam Pro-ahi

Kasutage auruküpsetust ning säilitage ja tõstke esile oma toidu maitse, toitained ja välimus.