Teave ligipääsetavuse kohta
Electrolux on võtnud endale kohustuse muuta oma veebisaidid ja mobiilirakendused ligipääsetavaks vastavalt Euroopa ligipääsetavuse seadusele, nagu see on rakendatud siseriiklikus õiguses ja sätestatud Euroopa standardis EN 301 549 ning rahvusvahelises juhendis WCAG 2.2 Level AA.
Selles teabes kirjeldame ka seda, kuidas meile probleemidest teatada, et me saaksime need lahendada, samuti seda, kuidas võtta ühendust meie tarbijahooldusmeeskonnaga, et saada abi ligipääsetavusfunktsiooniga seoses, näiteks abi toote ostmisel või teenuse broneerimisel.
See juurdepääsetavuse teave kehtib tarbijale suunatud e-kaubanduse teenuste kohta, mida osutatakse veebisaitide ja mobiilseadmetel põhineva teenuse kaudu elektrooniliselt, näiteks ostude tegemine meie veebisaitide või rakenduste kaudu.
Tehniline teave veebisaitide ja mobiilirakenduste juurdepääsetavuse kohta
Toetame kõigi peamiste brauserite uusimaid versioone (Chrome, Edge, Firefox, Opera, Safari, kõik teised kroomipõhised brauserid) ja kohandame ekraani suurusele (laua-, mobiil- ja tahvelarvutid).
Testisime sisemiselt nii ekraanilugejate kui ka klaviatuuriga navigeerimise ja hääljuhtimisega. Toetame Androidi ja iOSi platvormide uusimaid versioone ning viisime läbi ka kasutajate testimise.
Kuidas teatada probleemist
Tehnilised ligipääsetavuslahendused on erinevad ja Electrolux on huvitatud sellest, et meie tarbijad selgitaksid meile, kuidas me saame parandada oma e-kaubanduse ja rakenduse kasutuskogemust.
Palun andke meile teada, kui teil tekib meie digitaalsete kogemuste, süsteemide ja teenuste mis tahes ala külastamisel ligipääsetavusnõuetele vastavaid ligipääsetavuse takistusi, saates e-kirja aadressil accessibility@electrolux.com.
Meid aitaks, kui te saaksite esitada järgmised andmed:
1. Kirjeldus selle kohta, mis oli kavandatud ülesanne ja milles probleem seisneb.
2. Brauser või originaalne mobiilirakendus ja millises riigis te viibite.
3. Link või ekraanipilt leheküljelt, kus probleem tekkis.
Abi saamiseks oleme teie jaoks kättesaadavad meie veebisaitide ja rakenduste chat- ja vihjeliini-tugifunktsiooni kaudu.
Vastavuse staatus
Me testime ja jälgime pidevalt oma veebisaitide ja mobiilirakenduste kaudu pakutavaid asjakohaseid teenuseid, kaasates vajaduse korral väliseid kolmanda osapoole konsultante ning kasutades nii manuaalset kui ka automaatset testimist.
Veebileht on mõeldud tarbijatele, kuid ka teistele sidusrühmadele, näiteks professionaalsetele tehnikutele. E-kaubanduse sisu, mis ei ole mõeldud tarbijatele, ei kuulu ligipääsetavusnõude kohaldamisalasse.
Kättesaadavust käsitleva teabe kuupäev: 25. juuni 2025.