Ei. Tootele kehtib alates ostukuupäevast 24 kuud pretensioonide esitamise õigus ja toodet pole vaja eraldi registreerida. Kuid turvalisuse kaalutlustel kutsume teid pärast ostu registreerima toote meie kodulehe jaotises "Registreerige oma toode" koos ostudokumendiga. Nii saate olla kindel, et isegi kui kaotate ostudokumendi, on garantiiandmed alati kindlas kohas ja digitaalselt kättesaadavad.

ELECTROLUXI PIKENDATUD GARANTIID
Mõnede Electroluxi seadmete mootorile või invertermootorile pakume pikendatud garantiid 10 aastat, sügavkülmiku mootorile 5 aastat.
Peale seadme ostmist tuleb see registreerida alloleval aadressil, et mootorile või invertermootorile kehtiks pikendatud garantiiperiood.

Millised garantiid kehtivad teie seadmele?
1. Sisestage oma seadme mudel lehe otsingumootorisse
2. Toote teabega lingi avamiseks klõpsake leitud seadmel
3. Parempoolse "Toote saadavuskaardi" all näete garantiipakkumist ?
4. Klõpsates valitud garantiil, avaneb selle kirjeldus ja link registreerimisvormile
5. Iga garantii registreerimine tuleb täita eraldi
Korduma kippuvad küsimused
Kas pean toote 2 korda registreerima? Tavalise ja pikendatud garantii jaoks?
10 AASTAT GARANTIID KOMPRESSORILE
Mõne meie seadme kompressorile pakume 10-aastast garantiid. Kui olete sellise seadme ostnud, registreerige see, et garantii kehtiks ning võite olla muretu.

Pikendatud garantii tingimused
Pikendatud garantii täielikud tingimused on saadaval siin.
Garantii nõuded
Kui teie seade ei tööta enam nii nagu peaks, võtke meiega kohe ühendust: +372 6650030, et teada saada, mida edasi teha. Mootori rikke korral piisab toote laiendatud garantii olemasolu tõendamiseks sertifikaadist.

Invertermootoriga tooted
Inspireerituna professionaalsetest seadmetest, kasutame invertermootoreid nüüd ka kodumasinate uures, et vastu tulla ka nõudlikeimate tarbijate soovidele. Nüüd saate neid vastupidavaid mootoreid ka kodus kasutada!