Korduma kippuvad küsimused

KKK

Sellelt lehelt leiate vastused mõnele sagedasti esitatavale küsimusele Electroluxi seadmete kohta. Kui teil on seadmega probleeme, kasutage meie tõrkeotsingut. Laiendage oma seadme võimalusi, uurides veebipoes meie tarvikute valikut.

Pesumasinad

1. Kas ma võin pesumasina paigaldamisel kasutada sooja vee ühendust?

Me ei soovita pesumasinat paigaldades kasutada sooja vee ühendust. Tehniliselt suudavad meie masinate sisselaskeventiilid kasutada kuni 65-kraadist vett, kuid pesuprogrammid ei kasuta kuuma vett kogu aeg. Pidev kuum vesi võib anda kehva pesutulemuse. Lisaks on meie eest- ja pealtlaetavad masinad spetsiaalselt ette nähtud paigaldamiseks külma veeühenduse abil.

2. Miks ma ei leia oma pesumasinat veebisaidilt?

Saidil kuvatakse ainult meie praegused mudelid. Kui te ei leia oma mudelit, võib see olla vanem või erimudel – lisateabe saamiseks pöörduge edasimüüja poole.

3. Mu pesumasinal on veakood. Mida see tähendab?

Veakoodidel on sõltuvalt teie probleemist erinev tähendus. Kasutage meie tõrkeotsijat konkreetse tõrkekoodi leidmiseks ja probleemi lahendamiseks.

4. Mida tähendavad sümbolid minu pesumasinal?

Kui te pole kindel oma seadme sümbolite tähenduses, võite alati uurida oma seadmega kaasas olnud kasutusjuhendit. Kui teil pole oma kasutusjuhendile juurdepääsu, saate digitaalse versiooni alla laadida siit.

5. Miks minu pesumasin lõhnab halvasti?

Selle põhjuseks võib olla mitu probleemi – kas see on ebameeldiv lõhn või tunnete kõrbelõhna? Lisateavet võimalike põhjuste ja probleemide leevendamise kohta leiate meie tõrkeotsingust.

6. Minu pesumasin ei tööta. Kellega remondi asjus ühendust võtan?

Kui te ei suutnud meie tõrkeotsija abil oma probleemi lahendada, saadame teile hea meelega litsenseeritud hooldustehniku. Teenuse tellimiseks täitke vorm.

7. Kust leian pesumasina kasutusjuhendi?

Mudeli- ja tootenumbri abil saate hõlpsalt uue kasutusjuhendi siit alla laadida.


Kuivatid

1. Miks ma ei leia oma kuivatit veebilehelt?

Saidil kuvatakse ainult meie praegused mudelid. Kui te ei leia oma mudelit, võib see olla vanem või erimudel – lisateabe saamiseks pöörduge edasimüüja poole.

2. Mu kuivatil on veakood. Mida see tähendab?

Veakoodidel on sõltuvalt teie probleemist erinev tähendus. Kasutage meie tõrkeotsijat konkreetse tõrkekoodi leidmiseks ja probleemi lahendamiseks.

3. Mida tähendavad sümbolid minu kuivatil?

Kui te pole kindel oma seadme sümbolite tähenduses, võite alati uurida oma seadmega kaasas olnud kasutusjuhendit. Kui teil pole oma kasutusjuhendile juurdepääsu, saate digitaalse versiooni alla laadida siit.

4. Minu kuivati ei tööta. Kellega remondi asjus ühendust võtan?

Kui te ei suutnud meie tõrkeotsija abil oma probleemi lahendada, saadame teile hea meelega litsenseeritud hooldustehniku. Teenuse tellimiseks täitke vorm.

5. Kust leian kuivati kasutusjuhendi?

Mudeli- ja tootenumbri abil saate hõlpsalt uue kasutusjuhendi siit alla laadida.


Ahjud

1. Kuidas ahju puhastada?

Alumiiniumi saab puhastada tavalise seebi ja vee lahusega. Roostevabast terasest materjali saate puhastada spetsiaalse puhastusvahendiga, mis on saadaval meie veebipoes.

2. Miks ma ei leia oma ahju veebilehelt?

Saidil kuvatakse ainult meie praegused mudelid. Kui te ei leia oma mudelit, võib see olla vanem või erimudel – lisateabe saamiseks pöörduge edasimüüja poole.

3. Mu ahjul on veakood. Mida see tähendab?

Veakoodidel on sõltuvalt teie probleemist erinev tähendus. Kasutage meie tõrkeotsijat konkreetse tõrkekoodi leidmiseks ja probleemi lahendamiseks.

4. Mida tähendavad sümbolid minu ahjul?

Kui te pole kindel oma seadme sümbolite tähenduses, võite alati uurida oma seadmega kaasas olnud kasutusjuhendit. Kui teil pole oma kasutusjuhendile juurdepääsu, saate digitaalse versiooni alla laadida siit.

5. Minu ahi ei tööta. Kellega remondi asjus ühendust võtan?

Kui te ei suutnud meie tõrkeotsija abil oma probleemi lahendada, saadame teile hea meelega litsenseeritud hooldustehniku. Teenuse tellimiseks täitke vorm.

6. Kust leian ahju kasutusjuhendi?

Mudeli- ja tootenumbri abil saate hõlpsalt uue kasutusjuhendi siit alla laadida.

Ühendusvõimalusega Combi Steam Pro Smart ahi

Aur

1. Kas ma saan juba olemasolevate retseptide jaoks kasutada auru? Kuidas seda teha?

Muidugi! Pealegi auru kasutamine parandab tõenäoliselt paljude teie retseptide tulemusi. Lemmikretseptide auruga täiustamiseks otsige rakenduse "toiduvalmistamise assistent" jaotisest "aurumuundur" (steam converter)

Eelkuumutus

2. Kas ma pean ahju eelsoojendama või ootama selle soojenemist, kui saadan retsepte rakendusest ahjule?

Kõikide meie retseptide puhul on nii, et toidu valmistamine saab alguse külmast ahjust, seega eekuumutamist pole vaja. Samuti soovitame teil enne retsepti rakendusest ahjule saatmist panna toit ahju valmis.

Kaamera

3. Näen kaamerat kasutades pildil peegeldusi, kuidas parandada kaamerapildi kvaliteeti?

Kui teil on väga hele köök ja/või läikiv köögipõrand, võib ahjuklaasil olla peegeldus, mis mõjutab kaamerapildi kvaliteeti. Soovitame ahju ees valgustust vähendada (kui võimalik) või kasutada pakendiga kaasas olnud peegelduse vähendajat (Reflection Eliminator).

4. Ma ei näe kaameravaates midagi või on pilt udune või moonutatud. Kuidas saaksin pildi kvaliteeti parandada?

Soovitame teil kontrollida järgmisi aspekte:

– Kontrollige ja puhastage kaamera objektiiv (ja ahjuuks kaamera ees)

– Pange tähele, et mõned programmid töötavad väljalülitatud ahju valgustusega ja auruprogramm võib blokeerida kaameravaate.

– Sulgege ja avage kaameravaade uuesti

–Taaskäivitage rakendus


Pliidipinnad

1. Kuidas ühendada oma elektriline-, keraamiline- või induktsioonpliit vooluvõrku?

Pliidiplaadi ühendamine peaks toimuma kvalifitseeritud elektriku käe all 2 x 230 V (kahes faasis).

2. Kus on minu pliidiplaadi gaasivooliku ühendus?

Gaasivooliku ühendus asub pliidiplaadi taga paremal.

3. Kuidas pliidiplaati puhastada?

Soovitame kasutada meie keraamilise pliidi puhastusvahendeid, mida saate osta meie veebipoest. Kõigepealt kasutage pliidikaabitsat ja seejärel keraamilise pliidi puhastusvahendit.

4. Miks ma ei leia oma pliidiplaati veebisaidilt?

Saidil kuvatakse ainult meie praegused mudelid. Kui te ei leia oma mudelit, siis võib see olla vanem või erimudel – lisateabe saamiseks pöörduge edasimüüja poole.

5. Mu pliidiplaadil on veakood. Mida see tähendab?

Veakoodidel on sõltuvalt teie probleemist erinev tähendus. Kasutage meie tõrkeotsijat konkreetse tõrkekoodi leidmiseks ja probleemi lahendamiseks.

6. Mida tähendavad sümbolid minu pliidiplaadil?

Kui te pole kindel oma seadme sümbolite tähenduses, võite alati uurida oma seadmega kaasas olnud kasutusjuhendit. Kui teil pole oma kasutusjuhendile juurdepääsu, saate digitaalse versiooni alla laadida siit.

7. Minu pliidiplaat ei tööta. Kellega remondi asjus ühendust võtan?

Kui te ei suutnud meie tõrkeotsija abil oma probleemi lahendada, saadame teile hea meelega litsenseeritud hooldustehniku. Teenuse tellimiseks täitke vorm.

8. Kust leian pliidiplaadi kasutusjuhendi?

Mudeli- ja tootenumbri abil saate hõlpsalt uue kasutusjuhendi siit alla laadida.


Külmikud ja sügavkülmad

1. Minu külmik/sügavkülmik lõhnab halvasti, kuidas see lõhn eemaldada?

Electrolux müüb spetsiaalseid lõhnaeemaldajaid, mis on mõeldud teie külmkapi/sügavkülmiku jaoks. Selle toote kohta leiate lisateavet meie veebipoest. Neid saab siit veebist ka osta.

2. Miks ma ei leia oma külmikut või sügavkülma veebisaidilt?

Saidil kuvatakse ainult meie praegused mudelid. Kui te ei leia oma mudelit, siis võib see olla vanem või erimudel – lisateabe saamiseks pöörduge edasimüüja poole.

3. Mu külmikul või sügavkülmikul on veakood. Mida see tähendab?

Veakoodidel on sõltuvalt teie probleemist erinev tähendus. Kasutage meie tõrkeotsijat konkreetse tõrkekoodi leidmiseks ja probleemi lahendamiseks.

4. Mida tähendavad sümbolid minu külmikul või sügavkülmikul?

Kui te pole kindel oma seadme sümbolite tähenduses, võite alati uurida oma seadmega kaasas olnud kasutusjuhendit. Kui teil pole oma kasutusjuhendile juurdepääsu, saate digitaalse versiooni alla laadida siit.

5. Minu külmik või sügavkülmik ei tööta. Kellega remondi asjus ühendust võtan?

Kui te ei suutnud meie tõrkeotsija abil oma probleemi lahendada, saadame teile hea meelega litsenseeritud hooldustehniku. Teenuse tellimiseks täitke vorm.

6. Kust leian külmiku või sügavkülmiku kasutusjuhendi?

Mudeli- ja tootenumbri abil saate hõlpsalt uue kasutusjuhendi siit alla laadida.


Õhupuhastajad

1. Kuidas puhastada õhupuhastaja filtreid?

Filtrid saab puhtaks nõudepesumasinas või käsitsi – enne filtri seadmesse tagasi asetamist loputage seda korralikult ja kuivatage. Pange tähele, et filtrid võivad muutuda valgeks, kui pesta neid nõudepesumasinas.

2. Miks ma ei leia oma õhupuhastajat veebisaidilt?

Saidil kuvatakse ainult meie praegused mudelid. Kui te ei leia oma mudelit, siis võib see olla vanem või erimudel – lisateabe saamiseks pöörduge edasimüüja poole.

3. Minu õhupuhastaja ei tööta. Kellega remondi asjus ühendust võtan?

Saadame teile hea meelega litsenseeritud hooldustehniku. Teenuse tellimiseks täitke vorm.

4. Kust leian õhupuhastaja kasutusjuhendi?

Mudeli- ja tootenumbri abil saate hõlpsalt uue kasutusjuhendi siit alla laadida.


Tolmuimejad

1. Miks ma ei leia oma tolmuimejat veebisaidilt?

Saidil kuvatakse ainult meie praegused mudelid. Kui te ei leia oma mudelit, siis võib see olla vanem või erimudel – lisateabe saamiseks pöörduge edasimüüja poole.

2. Minu tolmuimeja ei tööta. Kellega remondi asjus ühendust võtan?

Saadame teile hea meelega litsenseeritud hooldustehniku. Teenuse tellimiseks täitke vorm.

3. Kust leian tolmuimeja kasutusjuhendi?

Mudeli- ja tootenumbri abil saate uue kasutusjuhendi hõlpsalt siit alla laadida.

Robottolmuimeja

1. Robot lõpetab puhastamise ja naaseb laadimisalusesse. Miks nii?

Tõenäoliselt tuleb robotit laadida. Sel juhul süttib kodunupp ja robot naaseb oma laadimisalusesse. Aku- ja esitus-/pausinupud vilguvad, näidates, et seade peab laadima ja hiljem jätkab puhastamist seal, kus see enne laadimist peatati. Puhastamise kiiremaks jätkamiseks laeb robot kuni 80%. Täielik laadimisaeg on umbes 2 tundi.

2. Robot tuvastab objektid, mida seal pole ja möödub puhastamise ajal põranda/vaiba teatud osadest.

Põhjuseks on tavaliselt väga läikivad pinnad, mõnikord päikesevalgus põrandal, kuna roboti andurid tõlgendavad seda füüsilise objektina. Probleem võib ilmneda ka siis, kui teie vaibad on väga paksud ja/või pikakarvalised. Kui teie robotpuhastaja käitub nõnda regulaarselt, võtke ühendust Electroluxi klienditeenindusega. Kontaktandmed leiate siit või oma mobiilirakendusest.

3. Kui tihi on tarvis filtrit puhastada?

Optimaalse jõudluse tagamiseks soovitame filtrit puhastada pärast iga viiendat puhastusseanssi ja vahetada see välja iga 6 kuu järel. Filtrid on saadaval siin, rakenduse kaudu ja kohaliku edasimüüja juures.

4. Mis on ametlik tööaeg?

Kui aku on uus, saab robot puhastada sõltuvalt põranda tüübist umbes 40 minutit. Näiteks tarbib vaipade puhastamine rohkem energiat kui kõva põranda puhastamine tavarežiimis. ECO-režiimis puhastamine võib aku tööiga pikendada 60 minutini. Väga määrdunud pindade puhastamine kulutab rohkem akut kui mõõdukalt määrdunud pindade puhastamine.

5. Kas ma saan robotit kasutada paksul vaibal?

Robot suudab ronida kuni 2,2 cm kõrgusele. Kui vaip on sobivas kõrguses, puhastab robot esmalt vaiba ümbruse ja naaseb siis vaipa eraldi puhastama.

6. Kas ma pean enne robottolmuimeja kasutamist millelegi kindlale tähelepanu pöörama?

Eemaldage põrandalt väikesed asjad ja lahtised esemed, näiteks kardinaotsad ja toitejuhtmed. Väike ese võib robotisse kinni jääda ja robot võib takerduda lahtistesse objektidesse, näiteks juhtmetesse. Robot navigeerib automaatselt suuremate objektide, näiteks toolide ümber. Peegelseinad ja maast laeni aknad võivad häirida roboti tööd. Vajadusel katke need kinni.

7. Kas ma saan roboti juhtimiseks kasutada rohkem kui ühte nutitelefoni?

Jah, sama konto puhul saate ühe roboti jaoks kasutada mitut nutitelefoni.


Ühenduvus

1. Mida on vaja ühenduvuse eeliste nautimiseks?

– Nutitelefoni või tahvelarvutit, kuhu on installitud rakendus My Electrolux Kitchen. Laadige alla Apple Store või Google Play kaudu.

– Apple: telefon või tahvelarvuti. Minimaalne iOS 8.0 või uuem. Android: telefon või tahvelarvuti: vähemalt Android 4.0.3 või uuem.

– WiFi-ruuter, mis toetab 2,4 GHz b/g/n koos WPA või WPA2 interneti-ühendusega.

– ühenduvusfunktsiooniga Electroluxi seade.

2. Mida ma vajan WiFi-ühenduse alustamiseks?

– Teil on vaja tavalist 2 GHz (mitte 5 GHz) Wi-Fi-t, tugeva signaalitugevusega seal, kus plaanite ahju kasutada.

– WiFi parool

– iOS-i või Androidi seadmesse installitud rakendus.

– Kui teie kodus on saadaval mitu Wi-Fi ühendust, pidage meeles, et nutitelefon/tahvelarvuti tuleb ühendada sama WiFi võrguga, kus on teie ahi.

3. Mida teha, kui telefon loob ühenduse mõne teise WiFi-ga ja/või kui ma saan rakenduses veateate, et telefon on ühendatud teise WiFi-ga?

Ühendage telefon/seade lahti "valest" WiFi-st ja ühendage see võrguga, kus on teie ahi. (IOS-is: Seaded> Wi-Fi> klõpsake valikul „wrong WiFi” > Forget This Network. Nüüd looge ühendus WiFi-ga, kus on teie ahi.)

4. Mis saab siis, kui mu seade asub kodus kohas, kus pole tugevat WiFi-signaali?

Kui seade on paigutatud madala WiFi-signaaliga piirkonda, võib vaja minna Wi-Fi signaali võimendajat.

5. Kas erinevad pereliikmed või muud nutitelefonid/tahvelarvutid saavad rakenduse My Electrolux Kitchen kaudu ühenduda sama seadmega?

Jah, kõik, mida peate tegema, on alla laadida rakendus My Electrolux Kitchen, logida sisse samade andmetega ja veenduda, et teie nutitelefon või tahvelarvuti on ühendatud sama koduWiFi-võrguga.

Küsimused ühenduvuse ja CombiSteam Pro Smart ahju kohta

1. Kas ma saan kodust eemal viibides oma ahju juhtida?

Praegu saate oma ahju juhtida distantsilt ainult siis, kui olete koduvõrku ühendatud (sama WiFi, millega ahi on ühendatud).

2. Kust leida juhiseid, kuidas ühendada ahi ja alustada oma CombiSteam Pro Smart ahju kasutamist?

Palun vaadake meie alustamiseks koostatud lühijuhendit CombiSteam Pro Smart ahju jaoks.

3. Kuidas saaksin videopildi kvaliteeti parandada, kui kasutan kaamerat?

Kui teil on väga hele köök ja/või läikiv köögipõrand, võib ahjuklaasil olla peegeldus, mis mõjutab kaamerapildi kvaliteeti. Soovitame ahju ees valgustust vähendada (kui võimalik) või kasutada pakendiga kaasas olnud peegelduse vähendajat (Reflection Eliminator).

4. Ma ei näe kaameravaates midagi või on pilt udune või moonutatud. Kuidas saaksin pildi kvaliteeti parandada?

Soovitame teil kontrollida järgmisi aspekte:

– Kontrollige ja puhastage kaamera objektiiv (ja ahjuuks kaamera ees)

– Pange tähele, et mõned programmid töötavad väljalülitatud ahju valgustusega ja auruprogramm võib blokeerida kaameravaate.

– Sulgege ja avage kaameravaade uuesti

–Taaskäivitage rakendus

5. Kas ma saan juba olemasolevate retseptide jaoks kasutada auru? Kuidas seda teha?

Muidugi! Pealegi auru kasutamine parandab tõenäoliselt paljude teie retseptide tulemusi. Lemmikretseptide auruga täiustamiseks otsige rakenduse "toiduvalmistamise assistent" jaotisest "aurumuundur" (steam converter)

6. Kas ma pean ahju eelsoojendama või ootama selle soojenemist, kui saadan retsepte rakendusest ahjule?

Kõikide meie retseptide puhul on nii, et toidu valmistamine saab alguse külmast ahjust, seega eekuumutamist pole vaja. Samuti soovitame teil enne retsepti rakendusest ahjule saatmist panna toit ahju valmis.